چهار شگفت انگیز گیگابایت، X79 ها به پا می خیزند!
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.

چهار شگفت انگیز گیگابایت، X79 ها به پا می خیزند!

 

 

گیگابایت مادربرد های سری X79 خود را که مبتنی بر این چیپ ست جدید ارائه شده توسط اینتل هستند را معرفی کرد. در صف این چهار شگفت انگیز نام پرآوازه G1.Assassin خودنمایی می کند که البته با مسلح کردن آن با چیپ ست X79 و تغییر در معماری آن و پیروی از فلسفه به کار رفته در تولید G1.Killer برای ارائه بالاترین کارایی و کیفیت، این سرباز کارکشته حالا با نام Assassin 2 G1. نیز عملیات هایش را انجام می دهد. تمامی اعضای این گروه به آخرین فن آوری های گیگابایت مجهز شده اند که تجهیز آنها به 3D Power و 3D BIOS را می توان نمونه های بارز آن ها دانست. در توضیح قابلیت های این فن آوری ها درمعرفی این سری، گیگابایت افزود: "ما ابزاری را در محیطی کاملا سه بعدی ایجاد کردیم تا کاربران سه بعد اساسی در توان رسانی به پردازنده و حافظه را کنترل کنند، یعنی ولتاژ، فاز و فرکانس!" به این ترتیب با داشتن 3-Way Digital Engine سامانه توان رسانی و نحوه آن به طور کلی در رایانه ها متحول گشته.


از دیگر اعضای این سری X79-UD7 است که با طراحی ویژه اش و با بهره گیری تمام عیار از امکانات این چیپ ست که 15 مگابایت حافظه Cache L3 و پشتیبانی از حافظه چهار کانال از نمونه های آن است، به عنوان متخصصی در اورکلاکینگ شناخته می شود. از سویی X79-UD5 گیگابایت با داشتن 8 اسلات حافظه می تواند به عنوان قلب تپنده یک شبکه و یک سرور کوچک بر روی پیکره بندی رایانه های خانگی به کار گرفته شود و با بهره بردن از پردازنده های این چیپ ست با سوکت 2011 می تواند عضو متفکر و تحلیلگر گروه نام بگیرد. از طرفی برای کاربرانی که به توانایی این پردازنده های جدید نیاز دارند ولی نیازی به سلاح های سنگین این حرفه ای ها ندارند، X79-UD3 ارائه شده که می تواند گلوله آتش کوچک جمع نام بگیرد که با هزینه ای به مراتب پایین تر کارایی در خور چیپ ست X79 را ارائه می کند با این توصیفات شروع دوره ای جدید در صنعت مادربرد کلید خورد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 9:5
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 1965
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ